Wspinaczka na Szwajcarię Lwówecką

Wykorzystujemy wiosenną aurę chętnie podróżując z naszymi przedszkolakami po okolicznych miejscowościach pełnych niespodzianek i zawiłych szlaków. W ostatnim czasie liczną grupą usadowiliśmy się na wygodnych siedzeniach autobusu i wybraliśmy do Lwówka Śląskiego, aby zdobyć szczyt Szwajcarii Lwóweckiej, podziwiając przy tym piękną przyrodę.
Wspinaliśmy się po nieco stromym zboczu, natrafiając niekiedy na wystające kamienie, mogące być sporą przeszkodą dla małych nóżek, lecz to nie powstrzymało nas przed świetną zabawą i czasem spędzonym wśród natury. Po drodze spotkaliśmy kilku leśnych mieszkańców, którym mogliśmy przyglądać się z ukrycia.
W końcu nasze trudy zostały wynagrodzone! Ujrzeliśmy cudowny widok Doliny Bobru, urokliwego Lwówka skrywającego uliczki z kilkoma pokaźnymi zabytkami pamiętającymi dawne czasy. Zauważyliśmy kilka szczegółów, które przykuły naszą uwagę: charakterystyczne wieże kościelne, płynącą nieopodal rzekę Bóbr czy znajdujące się naprzeciwko Szwajcarii Lwóweckiej- Panieńskie Skały.
Po zdobyciu szczytu urządziliśmy sobie odpoczynek w postaci pikniku na zielonej trawce. Ujrzeliśmy szczęśliwe dzieci buszujące w swoich plecaczkach w poszukiwaniu przekąsek przygotowanych na tę okazję. Nic tak nie dodaje energii, jak pożywny posiłek przygotowany przez mamę, tatę lub dziadków.
Uważamy, że organizowane w Nibylandii wycieczki są unikalną okazją do obserwowania i poznawania nowych miejsc. Wspólne aktywności pogłębiają relacje w grupie przedszkolaków, chętnie uczestniczących w tego rodzaju eskapadach. Cieszymy się, że możemy być częścią pozytywnych przeżyć naszych podopiecznych.
Jesteśmy ciekawi, czy zgadniecie może cel naszej następnej podróży? Czekamy na Wasze propozycje! Zdradzimy jedynie, że najstarsza grupa Dzielnych Piratów odlicza każdy dzień do wyjazdu.
Sprawdźcie nasz najnowszy film!